معرفی کتاب با چرا شروع کنید

معرفی کتاب با چرا شروع کنید

fuck_k6.jpg

«به دو روش می‌توان بر رفتار انسان اثر گذاشت؛ می‌توان کنترلش کرد و می‌توان آن را القاء کرد.» -سایمون سینک

آیا تاکنون برایتان پیش‌آمده که بخواهید پیشنهادتان را واضح بیان کنید، مردم را به خرید محصولتان ترغیب کنید، یا مسیر کسب‌وکارتان را تعیین کنید؟ اگر به هریک از این سؤالات پاسخ بله دادید، این کتاب برای شماست.

کتاب با چرا شروع کنید اثر سایمون سینک، کتابی است که هر کارآفرین و صاحب کسب‌وکاری باید آن را مطالعه کند. سایمون سینک در کتاب با چرا شروع کنید به اهمیت دانستن دلیل شروع کار و به خاطر سپردن آن تا انتهای مسیر می‌پردازد؛ چراکه پرسیدن این سؤال که: اصلاً از ابتدا چرا شروع کردم؟ و به یاد داشتن پاسخ آن در طول تمام بالا‌وپایین‌های مسیر اجازه‌ نمی‌دهد انگیزه‌تان کاهش یابد.

کتاب با چرا شروع کنید اثر سایمون سینک با ترجمه‌ی علیرضا خاکساران به فارسی برگرداند شده و انتشارات آموخته آن را منتشر کرده است.

در ادامه درباره‌ی این کتاب بیشتر می‌خوانیم.

موضوع کتاب

شاید نویسندگان و سخنرانان بسیاری درباره‌ی اهمیت به یاد داشتن دلیل و هدف در تمام‌مسیر صحبت کرده باشند؛ سایمون سینک اما در کتاب با چرا شروع کنید این بحث را به نحوی کاملاً متفاوت و کامل‌تر از دیگران بیان می‌کند.

طبق نوشته‌های سینک در کتاب با چرا شروع کنید، بیشتر مدیران از چه صحبت می‌کنند و محصول و خدماتی را که بنا‌ است برایشان پول بیاورد معرفی می‌کنند؛ مدیران دیگری هم هستند که حرف از چگونگی و مسیری که آن‌ها را از دیگران متمایز می‌کند می‌زنند، و تعداد بسیار اندکی از مدیران نیز هستند که چرای کار خود را می‌دانند و با چرا شروع می‌کنند، و از دلیل شکل‌گیری کسب‌وکارشان در وهله‌ی اول می‌گویند.

با چرا شروع کردن کارهامان چیزی را به ما القا می‌کند که چه فاقد آن تأثیر است. این به این دلیل است که چرا مستقیماً روی احساسات ما تأثیر دارد، درحالی‌که چه منطقمان را درگیر می‌کند.

شما کدام را انتخاب می‌کنید؟

  • من حسابدار عمومی هستم (چه
  • من به دیگران کمک می‌کنم با پس‌انداز پول برای مالیات، به استقلال مالی برسند (چرا و چگونه)

گزینه‌‌ی اول انتخاب امن‌تری به نظر می‌آید اما به همان اندازه خسته‌کننده است؛ درحالی‌که گزینه‌ی دوم دیگران را به سمت شما جذب می‌کند.

اگر در معرفی خود و فروش از چه استفاده کنید، باید قیمت را ابزاری قرار دهید تا تصمیم مخاطب را به آنچه مطلوب شماست سوق دهید؛ این در حالی است که اگر بر جذب مشتری‌هایی تمرکز کنید که چرای کار شما را می‌دانند و به آن باور دارند،‌ اعتمادی میان شما و مشتری شکل می‌گیرد که به وفاداری ختم می‌شود و هر مشتری شما را به دیگرانی معرفی می‌کند که خود در آینده از مشتریان وفادار شما خواهند شد.

چرای کار را چطور پیدا کنیم؟

تا اینجا مطمئناً متوجه اهمیت چرا شده‌اید. گرچه سایمون سینک در این کتاب مستقیماً روش یافتن چرا را به مخاطب توضیح نمی‌دهد اما مثال‌های بسیار مفیدی می‌آورد که راه و چاه را به ما نشان دهد. برای مثال کاملاً توضیح می‌دهد که شرکتی مثل اپل چگونه چرا‌ را به مشتری توضیح می‌دهد و با دانستن روش آن‌ها، شما نیز یاد می‌گیرید چرای خود را شرح دهید.

سینک به این موضوع اشاره می‌کند که یافتن چرا، نه فرآیند اختراع که فرآیندی اکتشاف‌گونه است. به‌بیان‌دیگر،‌ همه‌ی ما چرای کار خود را می‌دانیم، تنها باید آن را پیدا کنیم.

سینک سه روش را برای یافتن چرا پیشنهاد می‌کند

  • به عقب نگاه کنید. به یاد بیاورید که چه انگیزه‌ای باعث شد شما این کسب‌وکار‌ را آغاز کنید. آن مشکل به خصوصی که سعی در حل آن دارید چیست و چرا حل آن برای شما آن‌قدر اهمیت دارد؟‌ به قول سث گادین «چه تغییری می‌خواهید ایجاد کنید؟»
  • به بیرون نگاه کنید. از دوستی بپرسید که چرا با شما وقت می‌گذراند یا از مشتری‌ای قدیمی بپرسید چرا شما را به شرکت‌های دیگر ترجیح می‌دهد؟ اگر بدانند شما به خود مطمئن هستید و سؤال‌های شما از سر کمبود اعتمادبه‌نفس نیست، پاسخ آن‌ها بهتان کمک می‌کند بفهمید که مردم چرا به سمت کسب‌وکار شما کشیده‌ می‌شوند و باورهای مشترکتان برجسته‌تر می‌شوند.
  • به درون نگاه کنید. طبق گفته‌های سینک،‌ موفق‌ترین کسب‌وکارها دیدگاهی درباره‌ی جهان دارند؛ دیدی وسیع‌تر که برای توسعه آن تلاش می‌کنند. این دیدگاه لزوماً نباید بشردوستانه و خیرخواهانه باشد اما باید الهام‌بخش باشد. به این سؤالات پاسخ دهید: با کدام باور عام مخالفید؟ صبح‌ها با چه هدفی بیدار می‌شوید و چه چیز برایتان اهمیت دارد؟

اگر هنوز چرایتان را نیافتید، نگران نباشید. این فرآیند زمان‌بر و نیازمند تفکر است؛ درست مانند یافتن هدف، علاقه و استعداد‌هایتان، چرایتان نیز به‌مرورزمان روشن می‌شود و مطالعه‌ی این کتاب کمک بسیاری به آن می‌کند.

خرید کتاب از کاواک

بررسی لوازم استوک سوناتا YF

سوناتا YF یکی از بهترین خودرو های موجود در ایران می باشد که با داشتن طراحی بی نظیر بدنه به سرعت دارای محبوبیت فراوانی شد. به طور معمول با آمدن یک محصول جدید به بازار لوازم یدکی آن هم وارد بازار می شود اما در بعضی موارد قیمت لوازم خودرو هیوندا سوناتا به قدری بالا است که خریداران را از تصمیم خود منصرف می کند، به همین دلیل افراد مجبورند به دنبال لوازم استوک سوناتا YF باشند.

کیفیت لوازم استوک سوناتا YF

 افرادی که به دنبال خرید لوازم استوک سوناتا YF هستند به کیفیت و کارایی قطعات بسیار توجه می کنند که البته کار بسیاری درستی است.

 در کل لغت استوک می تواند تصویر بدی در ذهن خریداران و شنوندگان داشته باشد اما این به خاطر لوازم دست دوم بی کیفیت و ضعیفی است که خریدار در گذشته با آن مواجه شده و این باعث شده تا خریدار نتواند آن تصاویر را از ذهن خود حذف کند.

 اما این مسائل نباید در خرید فرد تاثیر بگذارند چرا که همه لوازم استوک خودرو بی کیفیت نیستند، در واقع بازار وسایل استوک بسیار بازار پر رونقی است و بخشی از دلیل آن خرید و فروش لوازم با کیفیت می باشد.

 لوازم استوک سوناتا YF هم به دلیل خصوصیاتی که دارند مورد توجه خریداران و فروشندگان هستند، پیدا کردن لوازم استوک سوناتا YF کار سختی نیست اما برای اینکه بدانید محصولی که قصد خریداری آن را دارید بی کیفیت نباشد، پیشنهاد می شود حتما با یک مشاور یا کارشناس معتبر تماس گرفته و از او کمک بخواهید تا خرید مطمئنی داشته باشید.

 حتما توجه داشته باشید برای خرید لوازم استوک سوناتا YF آن ها را از مراکز معتبر تهیه کنید تا بتوانید در صورت لزوم بازگشت وجه خود را تضمین کنید.

قیمت لوازم استوک سوناتا YF چگونه است؟

 به طور طبیعی با بالا بودن کیفیت یک محصول قیمت آن هم تغییر می کند پس بنابراین می توان گفت قیمت در لوازم استوک سوناتا YF متغیر است. البته افراد باید بیشتر به کارایی و کیفیت محصولات توجه نمایند تا به قیمت آن، زیرا وسیله ای که خریداری می شود برای سلامتی و آسیب ندیدن خودرو و از همه مهم تر سرنشینان آن مورد استفاده قرار می گیرد.

ele7_x11.jpg

لوازم استوک خودرو سوناتا YF

 اما گاهی اوقات لوازم استوک سوناتا YF پیدا نمی شوند یا کم پیدا می شوند به همین دلیل بهتر است یک مرکز معتبری را برای خود انتخاب کرده و از آنجا اقدام کنید چرا که آن ها با این بازار کاملا آشنایی دارند و می توانند محصولات با قیمت های ارزان را برای مشتریان خود تهیه کنند.

 خودرو سوناتا YF یک خودروی محنصر به فرد، زیبا و همچنین گران قیمت است که در طی سال ها طرفداران زیادی به خصوص در ایران پیدا کرده است. مسلما چنین خودروی گران قیمتی لوازم یدک گرانی نیز دارد به همین دلیل لوازم استوک سوناتا YF گزینه بهتری برای کسانی است که علاقه مند به خرید لوازم خودرو با قیمت پایین هستند می باشد، چرا که دارای صرفه اقتصادی خوبی نسبت به لوازم نو است.

لوازم خودرو سوناتا YF

 لوازم خودرو سوناتا به دلیل داشتن برند معتبر جهانی و اصل بودن قطعات دارای قیمت بالایی هستند. اما خودرو وسیله ای است که باید به آن توجه و رسیدگی شود و در صورت عدم این رسیدگی آسیب هایی به خودرو وارد می شود که باید به سرعت تعمیر یا تعویض شوند.

 لوازم استوک سوناتا YF تقریبا مانند لوازم نو خودرو دارای کیفیت خوبی هستند البته کیفیت آن ها بستگی به این دارد که از مکان های معتبر خریداری شده اند یا خیر. به دلیل عدم آگاهی صحیح صاحبان این نوع خودرو از اصل یا تقلبی بودن لوازم استوک سوناتا YF بسیاری از افراد می توانند با فروختن لوازم بی کیفیت به خریداران سود کلانی کسب کنند.

 

لوازم استوک خودرو سوناتا YF

 برای خرید لوازم استوک سوناتا YF باید توجه داشته باشد که بهتر است قطعات کره ای را خریداری کنید، از آنجا که شرکت هیوندا یک شرکت کره ای است بنابراین قطعات اصل خودرو کره ای می باشند.

 البته این تنها یک پیشنهاد است چرا که بسیاری از شرکت های صنعتی هستند که قطعات با کیفیتی را تولید کرده و به بازار وارد می کنند. البته هر چقدر هم شما از خودرو مراقبت کنید باز هم با مرور زمان خودرو به قطعاتی نیاز پیدا می کند.

صرفه اقتصادی و نحوه خرید

 در بسیاری از موارد خرید آکبند محصول به صرفه اقتصادی فرد نمی باشد و البته درست هم است، چرا که قیمت بسیاری از محصولات خودرو سوناتا به دلایل بسیار مانند بالا بودن تورم قیمت اصلی خود محصول نیستند و افراد با خرید این محصولات مبلغی بیش از هزینه اصلی پرداخت می کنند.

 همانطور که گفته شد بهترین کار در این مواقع خرید لوازم استوک سوناتا YF می باشد که با خرید از مراکز معتبر و شناخته شده شما می توانید مبلغی بسیار کم پرداخت کرده و از محصولی با کارایی و کیفیتی بالا برخوردار شوید.

 سایت های بسیاری نیز هستند که به خرید و فروش لوازم استوک سوناتا YF می پردازند اما تعداد کمی می باشند که می توان به آن ها اعتماد کرد.

 

لوازم استوک خودرو سوناتا YF

 ممکن است حادثه ای پیش بیاید و آسیب های جدی به خودرو وارد شوند در این صورت شما می توانید به راحتی و با چند کلیک ساده لوازم استوک سوناتا YF مورد نیاز خود را خریداری نمایید. از لوازم بدنه گرفته تا لوازم موتور اتوموبیل و دیگر قطعات مورد نیاز خودرو در کمترین زمان ممکن به دست خریدار می رسند.

 خرید اینترنتی مزایای خود را دارد اما معایبی هم دارد برای مثال حتما به رنگ و بارکد لوازم استوک سوناتا YF دقت کنید و در صورت لزوم با مشاوران و کارشناسان سایت مورد نظر خود تماس بگیرید چرا که قرار دادن عکس یک محصول با کیفیت در سایت کار سختی نخواهد بود پس حتما یک سایت معتبر برای خرید های آنلاین خود پیدا کنید.

 توجه کنید که حتما لوازم استوک سوناتا YF را از سایت هایی خریداری نمایید که به شما گارانتی محصولات و همچنین بازگشت وجه را ارائه کنند، همچنین دارای پشتیبانی قبل و بعد از خرید نیز باشند.

انواع پمپ خانگی

انواع پمپ خانگی

 

1 پمپ خانگی نیم اسب

 

یکی از انواع پمپ های خانگی پمپ های نیم اسب می باشند که در ظرفیت های پایین ساخته می گردند و برای مصارف خانگی و ویلاهای کوچک کاربردی هستند.

 

به صورت تک فاز در قیمت و حجم پایین تولید می گردند. از مزیت و خواص اصلی این پمپ ها می توان به کم صدا بودن آن ها توجه داشت.

 

پمپ خانگی یک اسب بشقابی

 

این نوع از پمپ ها برای ساختمان هایی با تعداد طبقات حداکثر سه واحد مناسب می باشند.

 

پمپ خانگی بشقابی از گروه پمپ های سانتریفیوژی (شعاعی) می باشند.

5s_image1.jpg 

پمپ خانگی یک اسب جتی

 

قسمت جلویی در این نوع پمپ خانگی ساختار کشیده را داراست.

 

از مکانیزم ایجاد خلاء برای مکش آب در این پمپ ها استفاده شده است که

باعث می شود جریان تخلیه و پمپاژ آب به آرامی و یکنواختی صورت بگیرد.

 

4 پمپ خانگی دو پروانه ای

 

قدرت این نوع پمپ ها از موارد قبلی بیشترمی باشد و برای ساختمان های پنج طبقه به بالا و صنعت کشاورزی مناسبمی باشند.

از معایب این نوع پمپ ها می توان به قیمت بالا و پرسروصدا بودن توجه داشت.

انواع پمپ خانگی

 

در قسمت بعدیاین پست به انواع پمپ خانگی بر اساس برندهای معروف در بازار پرداخته ایم.

 

انواع پمپ خانگی ایتالیایی

پمپ های آب ایتالیایی معروف ترین پمپ های موجود در بازارند. پمپ آب بر اساس دبی آب، ارتفاع ساختمان و فشار مورد نیاز انتخاب می شود. معروف ترین برند هایی که در بازار هستند:

 

پمپ آب پنتاکس (Pentax)

پمپ آب  لوارا (Lowara)

پمپ آب  ابارا (Ebara)

پمپ آب  داب (DAB)

پمپ آب  پدرولو (Pedrollo)

پمپ آب  اسپرونی (speroni)


 

 تجهیزات ضروری برای راه اندازی پمپ

 

1 شیر صافی

 

شیر صافی از ورود مواد و گل ولای های موجود در لوله های آب به داخل پمپ جلوگیری می کند.

شیر صافی قبل از لوله مکش آب پمپ قرار گرفته است و از آسیب رسیدن به پمپ جلوگیری می نماید.


 

2 شیر یک طرفه

 

شیر یک طرفه از برگشت آب به درون پمپ جلوگیری به عمل می آورد.

زمانی که شیر یک طرفه باز می شود مقاومتی در مسیر عبور سیال وجود ندارد؛ اما

به محض کم شدن فشار سیال دریچه عبور شیر یک طرفه به صورت اتوماتیک بسته می شود.


 

3 لرزه گیر

 

در پمپ های با ظرفیت بالا به علت وجود داشتن ارتعاشات در سیستم از لرزه گیر استفاده می گردد که

این کار از آسیب زدن به لوله ها و جابجایی آن ها جلوگیری به عمل می آورد. لرزه گیرها در دو طرف پمپ های بزرگ نصب می شوند.


 

4 شاسی

 

از شاسی ها برای ثابت کردن محل پمپ استفاده میگردد. شاسی ها از به وجود آمدن لرزه و ارتعاش در سیستم جلوگیری می کنند.

 

فروشگاه اینترنتی چلونگر ارائه کننده انواع پمپ های خانگی با قیمت مناسب و باکیفیت می باشد،برای دیدن نمونه پمپ ها به سایت چلونگر مراجعه کنید.

 

امنیت فروشگاه آنلاین اینترنتی

فروشگاه  آنلاین اینترنتی به وب سایتی گفته می شود که تعدادی کالا یا خدمات از هر نوعی را در ویترین خود عرضه می کند. مشتریان برای استفاده از آن خدمات یا کالا ها می توانند به فروشگاه سفارش بدهند؛ و حتی هزینه خدمات یا کالا را به صورت آنلاین پرداخت نمایند .

تعریف فروشگاه آنلاین 

برای دریافت سفارش از مشتری معمولا سیستمی به نام سبد مجازی خرید وجود دارد که می توان سفارشات را در آن ثبت نمود . سایت های پیشرفته حتی سبد خرید مشتری خود را تا مراجعه بعدی به سایت محفوظ نگه می دارند.

بنابراین مشتری در طی چند روز می تواند یک سبد خرید را تکمیل نماید و سپس هزینه ی آن را پرداخت کرده و خدمات و کالای خود را دریافت نماید . ارائه خدمات در فروشگاه های اینترنتی می تواند به صورت فیزیکی یا غیر حضوری ( مجازی ) باشند . از خدمات فیزیکی می توان خرید کتاب، مایحتاج زندگی، موبایل و . . .را برشمرد؛ و از خدمات مجازی می توان به فروش فیلم، موسیقی و . . .  اشاره نمود.مهمترین مزیت فروشگاه های اینترنتی در دسترس بودن آنهاست؛ خریدار در هر مکان و موقعیتی فقط با دسترسی به اینترنت می تواند خرید خود را انجام دهد . این روش یک نوع تغییر مدل در شیوه ی تجارت محسوب می شود؛ و برای فروشنده و مشتری سودمند می باشد . اما شروع این تجارت هم نیاز به یک سری عوامل دارد که عدم رعایت آنها می تواند ضررهایی را در پی داشته باشد.

 

در ذیل به برخی از این عوامل و نکات اشاره می شود:

 

 

 

?     یک فروشگاه آنلاین اینترنتی از نظر سرمایه گذاری و مدیریت، هیچ فرقی با یک فروشگاه فیزیکی ندارد. همان طور که شما برای راه اندازی یک مغازه در یک مرکز خرید باید هزینه صرف کنید اگر برای طراحی سایت خود هزینه ی کافی انجام ندهید، هیچ سودی عاید شما نخواهد شد.

 

 

?       امنیت فروشگاه اینترنتی بسیار حائز اهمیت است.

 

 

 

      همان طور که افراد به فکر امنیت مغازه ی خود هستند، باید خیلی بیشتر امنیت فروشگاه اینترنتی را

 

 

 

  در نظر بگیرند؛ زیرا سارقان اینترنتی خیلی ماهرتر از سارقان فیزیکی عمل می کنند.

 

?        فروشگاه  آنلاین اینترنتی هم نیاز به تبلیغات کارآمد دارد .

 

 

 

همان گونه که افراد برای رونق مشاغل خود از تبلیغات استفاده می نمایند؛ یک فروشگاه اینترنتی هم برای اینکه مطرح شود باید در وهله اول فروشگاه خود را در بین مردم مطرح کند و لازمه ی این کار انجام تبلیغات گسترده است .

با وجود این که اینترنت یک رسانه جدید محسوب می شود؛ ولی قوانین اصلی کسب و کار به قوت خود باقی و در این رسانه نیز کاربرد دارد .  

چرا از فضای کار اشتراکی استفاده کنیم؟

چرا از فضای کار اشتراکی استفاده کنیم؟

وبلاگ مقالات چرا از فضای کار اشتراکی استفاده کنیم؟

فضای کار اشتراکی

فضای کار اشتراکی

 

چرا از فضای کار اشتراکی استفاده کنیم؟ دلایل بسیاری برای استفاده از این محیط خلاقانه و جذاب است که در مقالات سایت به زیبایی توضیح داده شده است.

بیشتر افرادی که ایده‌های جدیدی برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار دارند، با یک جمع و تفریق زدن برای اجاره فضای کار مورد نیاز، میز و صندلی، لوازم اداری مانند سیستم کامپیوتری، دستگاه کپی، چاپگر و خیلی از چیزهای دیگری که یک شرکت نیاز دارد، به این نتیجه می‌رسند که توانایی پرداخت این هزینه‌های سرسام‌آور را ندارند، به همین خاطر از راه‌اندازی کسب‌و‌کارشان صرف‌نظر می‌کنند. که این صرف‌نظر کردن منجر به نابودی ایده‌های نابی می‌شود که امکان موفقیت و مطرح شدن آن‌ها بالا بوده است.

امروزه با وجود فضاهای کاری اشتراکی این مشکلات برای کسب‌وکارهای نو‌پا حل شده است.

ممکن است تا الان به این فکر افتاده باشید که فضای کار اشتراکی چیست؟

این فضا چه مزیت‌ها و معایبی دارد؟

فضای اشتراکی برای چه کسانی مناسب است؟

چه امکاناتی در اختیار شما قرار می‌دهد؟

در ادامه مقاله برای شرح فضای کار اشتراکی و استفاده از آن با ما همراه باشید.

فضای کار اشتراکی، فضاهای بزرگی هستند که افراد از آن‌جا به عنوان محل کارشان استفاده می‌کنند.

شرکت‌های بزرگ و موفقی اکنون وجود دارند که کارشان را از فضای کار اشتراکی شروع کرده‌اند و به موفقیت رسیده‌اند.

اینستاگرام یکی از موفق‌ترین محصولات تولید شده در فضای کار اشتراکی است.

 

ویژگی های مثبت فضای کار اشتراکی

این فضا فقط به میز، صندلی، اینترنت پر سرعت، اتاق جلسه، قهوه یا چایی و یک کمد نیاز دارد.

یعنی با هزینه‌ای کمتر از اجاره یک دفتر از این امکانات استفاده می‌کنید.

در فضای کار اشتراکی تمامی هزینه‌ها بین افراد تقسیم می‌شود

و تمامی وسایل ضروری در اختیار شما قرار می‌گیرد.

جلسات خود را به دور از تشریفات اما اثربخش برگزار کنید

یکی از مهمترین ویژگی‌های مثبت فضای کار اشتراکی، انگیزه گرفتن افراد است.

مطمئنا اگر شما هم حین انجام کارهای خود شاهد فعالیت و انرژی سایر افراد باشید

انرژی و انگیزه چندین برابری برای انجام کارهای خود به دست می‌آورید

که این یعنی حرکت به سوی موفقیت.

افراد مختلف با تخصص‌های متفاوت با هم در فضای کار اشتراکی کار می‌کنند.

هر فرد به تنهایی یا افرادی به عنوان یک تیم می‌توانند یک میز را انتخاب کنند.

افرادی‌که در کنار هم کار می‌کنند باید روحیه تیمی خوبی داشته باشند

زیرا کسب‌وکارهای امروزی برای موفقیت نیاز به کار تیمی و خلاقیت دارند،

در غیر این‌صورت برای ارتباط برقرار کردن با فضای کار اشتراکی با مشکل مواجه می‌شود.

حتی اگر شما جزو افرادی هستید که در برقراری ارتباط با افراد ضعیف عمل می‌کنید

با استفاده از فضای کار اشتراکی می‌توانید روحیه اجتماعی خودتان را تقویت کنید

و مهارت‌های لازم برای برقراری ارتباط با سایر افراد را در این فضا کسب کنید.

 

انعطاف پذیری فضای کار اشتراکی

فضاهای کار اشتراکی انعطاف‌پذیری زیادی برای تغییر اندازه و تعداد کارکنان به سازمان‌ها می‌دهد.

شرکت‌ها می‌توانند بدون نگرانی در مورد امکانات و فضا، تعداد کارکنان خود را کمتر یا بیشتر کنند.

این موضوع فضاهای کار اشتراکی را به گزینه‌ای مناسب برای هر دو گروه کسب‌و‌کارهای در حال رشد و یا در حال کوچک شدن تبدیل کرده است.

فضایی شاد و صمیمی ولی با تمرکز بر کار

فضای کار اشتراکی، تنها مختص افراد برنامه‌نویس و استارت‌آپ‌ها نیست

بلکه برای افراد اهل موسیقی، فعالان بورس و بازارهای مالی نیز گزینه مناسبی است.

در این فضای کاری با افراد مختلفی آشنا خواهید شد

و می‌توانید از تجربه‌های آن‌ها نیز استفاده کنید.

این نوع فضاها خلاقیت و کارایی افراد را افزایش می‌دهد.

افرادی مانند فریلنسرها که برای انجام کارشان آزادی دارند، ممکن است در انجام کارهایشان اهمال کنند

اما حضور در یک فضای کار اشتراکی باعث ایجاد یک‌پارچگی و نظم خواهد شد.

یعنی افراد جای مشخصی برای انجام کار دارند

و می‌توانند مانند یک کارمند رسمی به سر کار بروند و طی ساعت مشخصی کارشان را به اتمام برسانند.

این فضا محدودیت زمانی ندارد یعنی شما هر وقت که بخواهید می‌توانید در این محل حضور داشته باشید

یا اینکه آخر هفته‌ی خود را در این فضا بگذرانید و کار کنید،

این امکانی است که در ادارات و شرکت‌های دولتی فراهم نیست، این فضا باعث کاهش استرس کاری شما خواهد شد

چون همانطور که گفته شد محدودیت زمانی ندارد

و شما می‌توانید برای تحویل کارتان تا دیر وقت کار کنید.

 

قوانین فضای اشتراکی

در هر فضای اشتراکی قوانینی وجود دارد که باید تمامی افراد این قوانین را رعایت کنند.

برای مثال در فضای کار اشتراکی شما باید آرام صحبت کنید

و پوشش کامل و مناسبی داشته باشید.

اگر شما جزو آن ‌دسته از افرادی هستید که رعایت این قوانین روی بهره‌وری شما تاثیر خواهد داشت

پس فضای کار اشتراکی برای شما مناسب نیست.

به راحتی لبخند بزنید و دوستانی جدید با افکار و مهارت‌های متفاوتی پیدا کنید

تعامل با افرادی که در این فضای کاری کار می‌کنند اجباری نیست اما افزایش تعامل با دیگران به سلامت ذهن و بدن شما کمک خواهد کرد.

هنگامی که کل روز پشت یک کامپیوتر کار کنید،

قطعا بعد از مدتی شما خسته خواهید شد و احساس تنهایی می‌کنید

اما فضای کار اشتراکی و تعامل با افراد احساس رضایت شما را تقویت خواهد کرد.

رفت‌و‌آمد افراد حرفه‌ای و مشهور که در فضای کار اشتراکی موجب پیدا کردن مشتری‌های جدید خواهد شد،

از این‌رو این فضا امکان شبکه‌سازی خوبی را فراهم می‌کند

و موجب گسترش کسب‌وکار خواهد شد.

امروزه فضاهای کاری اشتراکی علاوه بر لوازم اداری و کاری، امکانات بیشتری از جمله کافه برای استراحت، کتاب‌خانه، اتاق بازی و فیلم را ارائه می‌دهند

که با توجه به ترافیک‌های شهری و وقتی که برای رفت‌و‌آمد خواهید گذاشت،

این مکان‌ها موجب صرفه‌جویی در وقت نیز می‌شود

چون شما محیط کاری و تفریحی را در کنار هم خواهید داشت.

دوره های آموزشی تخصصی

همچنین در کنار کار کردن در فضای اشتراکی شما می‌توانید از دوره‌های آموزشی و تخصصی که در این فضاها ارائه می‌شوند استفاده کنید.

استفاده از این کارگاه‌ها و دوره‌های ارزان شما را به موفقیت نزدیک‌تر خواهد کرد

چون امروزه ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که تنها تخصص و یادگیری روزانه ما را به هدف‌مان نزدیک‌تر می‌کند،

امکانی که در فضای کار اشتراکی با هزینه‌ای کم برای شما فراهم است.

 

فضای کار اشتراکی

یک روز فوق‌العاده در پارادایس هاب

اغلب بر اساس تصورات غلطی که وجود دارد تفاوت بین فضای اشتراکی و شتاب‌دهنده درک نمی‌شود.

شتاب‌دهنده‌ها معمولا در برابر امکاناتی که در اختیار تیم‌ها قرار می‌دهند،

بخشی از سهام را در اختیار می‌گیرند و در سود آن شریک می‌شوند

در حالی‌که فضای اشتراکی در برابر امکاناتی که در در اختیار افراد قرار می‌دهد

مبلغی مشخص دریافت می‌کند که مبلغ تعیین‌شده بسته به نوع اشتراک و دسترسی‌هایی که می‌خواهید، متفاوت است.

خوشحال میشیم با نظراتتون باعث صمیمی‌تر شدن فضای اشتراک دانش پارادیس هاب بشید

شماره دفتر کار: ???????????

آدرس دفتر کار: شعبه مرکزی: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خیابان ابوالفضل صمیع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://www.instagram.com/paradisehub.ir